TiIbake til røttene. I tråd med økt satsing på det norske markedet, presenterer det amerikanske cruiserederiet Norwegian Cruise Line sitt nye markedsføringsmateriale som har blitt produsert på norsk og med priser i norske kroner så vel som den aktuelle All Inclusive-kampanjen for å feire lanseringen.
"Med vår sterke arv som Norwegian Cruise Line og vårt prisbelønte Freestyle Cruising-produkt som samsvarer svært godt mentaliteten til norske gjester, er det et logisk skritt i vår europeiske vekststrategi å øke vår tilstedeværelse i det norske markedet", sier Francis Riley, Vice President and General Manager, International.
"Siden språk og lokal valuta spiller en sentral rolle, er vi stolte over å presentere vår nye brosjyre på norsk så vel som vår norske hjemmeside. Med dette og med mer som kommer i løpet av noen få måneder, ser vi frem til å øke vår markedsandel på ‘hjemmemarkedet’."
Den nye brosjyren inneholder blant annet høydepunkter som cruisereiser i østlige Karibien med Norwegian Escape, det første Breakaway pluss-klasse skipet som lanseres i oktober 2015; utplasseringen av fire skip i Europa i sommerhalvåret; Norwegian Epic med hjemmehavn i Barcelona året rundt og Norwegian Sun sin tilbakekomst til Sør-Amerika. Det er ikke bare cruisereisen som er tilgjengelig i norske kroner, men også flypakker fra Oslo eller Bergen og nødvendig transport samt hotell for cruisereiser fra nordamerikanske havner.
Link til den nye norske nettsiden www.no.ncl.eu
For å feire lanseringen, tilbyr cruiserederiet sin nye All Inclusive-pakke, et tilbud tilgjengelig for gjester som reiser på cruise i 2015. Pakken inkluderer drinker og servering i restauranter, gratis internett-tid og mer.